TREŚĆ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Gospodarowanie budżetem domowym
Numer ogłoszenia: 233778 – 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Gospodarowanie budżetem domowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czas trwania szkolenia: 15 godzin ( 3 dni robocze po 5 godzin dydaktycznych ) czas zajęć między godz. 9.00 a 13.30 ( w tym dwie przerwy po 15 minut) Liczba grup: 1 grupa, 10 osób Miejsce szkolenia: Puławy, Leśna 17 ( budynek MOPS) Termin szkolenia: 26.10.2015r. 28.10.2015r. 02.11.2015r. Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba Cel szkolenia: Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności gospodarowania budżetem domowym. Zakres tematyczny: *definiowanie posiadanych zasobów *źródła dochodów i obszary wydatków *planowe i celowe zarządzanie budżetem *definiowanie źródeł niekontrolowanych wypływów *klasyfikacja i funkcje wydatków *negocjacje w codziennych sprawach i zakupach *promocja – okazja czy chwyt marketingowy- zbyt duże zakupy *przykładowy budżet domowy *indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania nimi *zakupy codzienne i okazyjne *sposoby na oszczędzanie: zakupy z głową, wybór najkorzystniejszej oferty telefonicznej, oszczędzanie energii, oszczędzanie wody, oszczędzanie ogrzewania *najczęściej popełniane błędy w gospodarowaniu budżetem domowym. Charakterystyka uczestników szkolenia: Wśród uczestników szkolenia znajdą się osoby długotrwale bezrobotne, zagrożone wykluczeniem społecznym, długotrwale korzystające z pomocy społecznej, uzależnione, nie posiadające motywacji do zmian. Wymagane kwalifikacje wykładowcy, który będzie przeprowadzał szkolenie będące przedmiotem zamówienia: Osoba posiadająca co najmniej wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne i uprawnienia trenera umiejętności miękkich – ukończone co najmniej 150-cio godzinne szkolenie, kurs, warsztaty, szkołę lub studia podyplomowe z zakresu umiejętności miękkich. Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika: *Skrypt- zbiór wykładów dla uczestników szkolenia *Notatnik w kratkę, *Długopis, oraz w każdym dniu szkolenia: *Wodę mineralną, soki – w ilości po 0,5 litra/osoba, *Kawa, herbata, cukier, mleko do kawy – bez ograniczeń, *Ciastka – w ilości po 10 dkg dla każdego uczestnika na 1 dzień szkolenia, *Naczynia jednorazowe: talerzyki oraz kubeczki do gorących i zimnych napoi..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: osobą posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne i uprawnienia trenera umiejętności miękkich – ukończone co najmniej 150-cio godzinne szkolenie, kurs, warsztaty, szkołę lub studia podyplomowe z zakresu umiejętności miękkich. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści załącznika nr 3 do SIWZ- wykazu osób.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTY WEDŁUG WZORU STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK NR 1 SIWZ Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 – Cena – 70
  • 2 – Doświadczenie Kadry w przeprowadzeniu szkoleń z zakres gospodarowania budżetem domowym w okres ostat 3 lat przed upływem terminu składania ofer – 30

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie: – terminu wykonania przedmiotu umowy wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia wyjątkowych sytuacji -jedynie za zgodą Zamawiającego; – w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; – ceny – wartość zamówienia będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę wartości zamówienia przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną data zmiany ceny; – wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane szkolenie może nastąpić wyłącznie w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego. -Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postepowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, zmiana innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. -Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony. -Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy pok nr. 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 07:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie