Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego
Działając na podstawie „Instrukcji i w sprawie gospodarki majątkiem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Puławach”, informuję o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego z przeznaczeniem do sprzedaży, nieodpłatnego przekazania bez obowiązku zwrotu lub darowizny.
Zainteresowanych prosimy o składanie wniosków wg załączonego do informacji wykazu oraz ofert kierowanych do sekretariatu MOPS (osobiście, za pośrednictwem poczty, lub drogą elektroniczną – sekretariat@mops.pulawy.pl) do dnia 25-08-2023 r. do godz. 15.15.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach informuje, że przy rozpatrywaniu złożonych wniosków w pierwszej kolejności uwzględni potrzeby innych jednostek, jeżeli wnioskodawca wykaże, iż przekazywane składniki majątku wykorzystywane będą do realizacji zadań publicznych.
W przypadku otrzymania większej liczby wniosków o nieodpłatne przekazanie i darowiznę o przyznaniu decydować będzie kolejność wpływu wniosków (data i godzina).
Osoby prawne lub fizyczne zainteresowane nabyciem składnika majątku ruchomego wymienionego w załączonym wykazie mogą składać pisemne oferty zawierające:
– dane oferenta – w przypadku osób fizycznych: nazwisko i imię, dokładny adres zamieszkania, natomiast w przypadku pozostałych osób i jednostek: nazwę, adres i siedzibę;
– cenę za składnik majątku ruchomego.
W przypadku zainteresowania zakupem składników rzeczowym majątku ruchomego w terminie dwóch dni od daty upływu terminu składania wniosków, MOPS w Puławach poinformuje zainteresowanych o wynikach sprzedaży i konieczności dokonania wpłaty za zakupione składniki na rachunek bankowy.
Wyszczególnione w wykazie składniki majątku ruchomego można oglądać w siedzibie MOPS przy ul. Leśna 17 w godzinach 10.00 – 15.00 w terminie 16-08-2023 r. oraz 23-08-2023 r.
Wszelkich informacji udziela: Pani Dominika Mazonik
Tel. 81 458 69 80.